Wednesday, October 21, 2009

jumpa lagi nanti!!

Salamu'alaik ya nuha.

sem0ga semua sentiasa dalam pemeliharaan Yang Maha Melihat lagi Maha Mendengar.:)

Alhamdulillah,weekend lepas JASSI kedua telah berjaya dilaksanakan,walaupun macam2 yang terjadi t0wards the pr0gramme ,still Alhamdulillah Allah masih izinkan kami melaksankan JASSI yang kedua walaupun dengan serba kekurangan di sana sini. (maklumlah semua yang terlibat adalah amatur belaka~)



JASSi kali kedua telah berjaya dilaksankan di Paradise Isle ,Malpe Beach ,Manipal.kami di Manipal berbesar hati menyambut kedatangan sahabat2 dari seluruh pelusuk India.kami berharap sepanjang kehadiran semua di Manipal,kami telah berjaya menjadi tuan rumah yang baik .

sem0ga perkumpulan JASSI kali ni,diberkati Allah dan sem0ga segala wang ringgit ,tenaga dan masa yang kita semua laburkan untuk menghadiri JASSI'09 ni, Allah gantikan dengan p0h0n2 rendang di dalam taman2 syurga.insya'Allah.

kepada h0st untuk JASSI ketiga nanti (walaupun belum diundi lagi),selamat bekerja dan sem0ga Allah mudahkan urusan semua.iA.





p/s:izzah berd0a sem0ga lambaian selamat tinggal yang kita lambaikan di hari terakhir insya'Allah sebagai ganti kata-kata "jumpa lagi nanti!!"

~gambar2 xmampu nak upl0ad sebab tersangatla lembabnye internet~

No comments: