Monday, October 13, 2008

sok sek sok sek..

Hm..salamu’alaik ya nuha..

Subhanallah Alhamdulillah Laailahaillallah Allahu Akbar.


Musim panas yang melanda manipal,huih memang mencabar…especially lepas bercuti danbersenang-lenang di Malaysia..heheh..tula yang terjadi biler terlalu dimanja..sekali teruji,baru sedar bahawa kadang-kadang kiter terlalu beruntung!!

Semenjak balik dari Malaysia,hari2 yang berlalu rata-ratanya terik dan berdebu..muka masing2 terserlah ke’effisien’an sebum gland untuk memastikan kami sentiasa ‘shine’ thru-out the day..=)

Sampaikan,hari khamis lepas,adela hujan sekejap..then,keeskannya,biler lecturer Tanya
“what the g00d thing happened yesterday??”

Dengan pantasnya,keluar dari mulut ni perkataan “rain”..heheh..nasib baek dier xdengar..0rang tengah cerita pasal bende lain,ade lak yang semangat cerita pasal cuaca..

Heheheh..

Perasaan ape2 dari cerita diatas??

Hm,ni nak kasi tau..kiter sebenarnya,hanya bercerita dan memikirkan kisah kiter je..xcaya?

Kenapa izzah jawab s0alan lecturer tu—hujan..?? sebab,bagi izzah perkara best yang jadi semalam adalah hujan..sebab tu,jawapannya hujan..

cnth laen,kalau kiter nak beli baju,kiter akan ambil kire perkara2 yang ade kaitan ngan kiter je:

1)sesuai x?
2)selesa x?
3)mampu ke nak bayar?
4)berbaloi ke? Dan yang paling penting..
5)Allah suka ke?




Kiter xkan pernah kesah ape yang mak cik jual karipap kat seklah kiter piker pasal baju tu..sebab,dier xde kepentingan dan kiter xberkehendakan kepada dier..

Faham ke?

Heheh..

Kalau dah faham,meh kiter cek,ape kisah utama dalam hidup kiter..dan siapakah yang kiter letakkan sebagai pelakon yang sering kiter letakkan dalam kisah kiter??

No comments: