Sunday, September 25, 2011

Alhamdulillah!

Salamu'alaik ya nuha.

Subhanallah wa bihamdihi
Subhanallah hal adzim.

Subhanalllah Alhamdulillah Laillahaillallah Allahu Akbar :)

Alhamdulillah!

paper theory dah berakhir jumaat lepas,dan tinggal paper clinical je.semoga ALlah mudahkan urusan semua,ameen.

selepas habis paper theory,kami keluar makan sebelum melawat seorang sahabat yang admitted kat MGH,dan dengan selamba jayanya kami memakai 'kot putih' kami supaya senang nak access ke MGH walaupun hanya untuk melawat pesakit.*cough cough*
sama-sama doakan supaya sahabat tu,cepat sihat,ameen. ^^

kemudian,buat pertama kali,pergi ke bilik echo dan belajar serba sedikit mengenai echocardiography.*smug* (terima kasih encik MA)

kemudian,petang tu berangkat ke nilai (yeay!!melompat gembira-bukan literally).

tiba di nilai,maghrib dan makan banyak2,sebab parents kj yang beli banyak2.call cikgu s,dan menanti ketibaan cikgu dan suami (babah) sebelum berangkat ke rumah arwah huda.hurm,sedih jugak,tapi kena tunjuk muka ceria,sebab kalau kami masih sedih,apatah lagi dengan keluarga arwah. :)


oh,basically sabtu yang productive-dapat jumpa 3 keluarga dalam masa satu hari,terima kasih Allah atas ukhwah yang sungguh indah ni!ya Allah peliharalah kami semua dari nerakaMu,dan jadikanlah kami jiran2 di taman2 syurgaMu,ameen.

ah,xsabar nak gi nilai lagi,dah berniat ke nilai lagi lepas balik dari terengganu (jumpa abah,ummi dan adek2),iA.sebelum tu,pulang ke rumah tercinta-peluk mak ayah+buli hero.kekeke~

bahagia.*senyum sampai telinga~*

oh,semalam sempat keluar makan dengan kakak + usrahmates.selamat jalan kak F,semoga Allah mudahkan urusan akak dunia dan akhirat,jumpa kat kelantan nanti,iA.

apa2 pun,Alhamdulillah!

ya Allah,tautkanlah kami dengan kasih sayangMu,biarlah ukhwah ni kekal dari dunia sampai akhirat,dan ya Allah bantulah kami lulus P2S1 kami dengan cemerlang,mudahkanlah elective kami di terengganu nanti,dan mudahkanlah final year kami,ameen!

3 comments:

Hilmi Mahmud said...

salam izzah.. tahukah kau demam aku aritu masih x baik2. dan aku da dapat diagnosis dia.. dis so called self limited contagious disease ni lasted for about a week. doa2 la aku leh g amik long case and pass. T_T

izzah said...

w'salam.
hoho,viral kah?
kuatkan semangat,iA cepat baek.hari tu kitorang sume ramai yang sakit2 masa nak OSCE,Alhamdulillah,dah nak dekat exam makin sehat.

aku doakan semua orang pass,ameen.

Indian Travel Online said...

Best India Tour Package Get Best Holiday Packages in India
https://indiantravelonline.com/
https://indiatoursandtaxi.com/
https://www.himachaltoursandtravels.com/
https://kullumanalitourpackage.com/
https://www.taxiindelhi.com/