Friday, May 2, 2008

spotters



Salamua’alaik ya nuha..huhu..hari nih 26 rabiulakhir 1429 hijrah..dan hari ni jugakla berlansungnye temasya spotters..huhu..spotter yang sangat digeruni ramai..akhirnye ,dah berakhir..tinggal nak tunggu hasilnye je..stage usaha dah tamat untuk spotters..sekarang dah sampai stage doa dan tawakal..

Hmm..tadi before exam,macam2 expression ade..ade yang khusyuk menghafal,ade yang berbincang,ade yang termenung,ade yang mendengar je..yang tido je x pernah tengok lagi..sape yang boleh tido memang hebatla..huhu..aku,sambil tunggu,sebok dengar lagu..memang sure ape pun xleh masuk dah waktu tu..waktu tu,adelah stage untuk tenangkan diri..terpaksala pura2 senyum (walaupun jantung macam nak pecah pam darah)

hmm..habis xm ramai gakla yang x berpuas hati ngan soalan2 spotters,ade specimen yang xpernah tunjuk pun waktu dissection..huhu.. macam biasela,tibia je..nampak macam logic je..huhu..akhirnye adela jawapan yang ditibai tu betul..banyak gakla yang salah..huhu..padan muka..

Hmm..tapi macam mane pun,aku tetap rase bersyukurla..walaupun tak tahu jawapan tu,Alhamdulillah Allah bagi rase tenang je jawab..huhu..walaupun tibai..walaupun xtau..huhu.. alhamdulillah , xblank waktu jawab,otak yang selalu merapu nih,aktif pulak cari jawapan yang logic,memandangkan tuan dier sangatla malas menghafal..huhu..

Macam mane pun,ape yang kiter dapat adalah selari ngan ape2 yang kiter usahakan..huhu..kalau dah usahanye memain,asyik sebok ngadap internet je,resultnye begitula..huhu..ape2 pun,sape2 yang bersedih tu,jangan risau,korang tak bersendirian..huhu..rase menyesal tu ade gakla..tapi,untuk korang aku yakin korang dah usaha sedaya mungkin..jadinye no regret you guys!!

Chaiyok untuk next paper..never too late to learn..


Ya Allah,kurniakanlah kepada kami ,hafalan para rasul ,fahaman para nabi dan ilham melalui malaikat yang hampir denganMu..ya Allah berkatilah ilmu yang telah Kau ajarkan kepada kami,agar dapat kami ajarkan kepada orang lain dan dapat kami praktikkan dalam hidup kami..ameeenn..



No comments: